Jag är djävligt feg av mig men skulle jag behöva utstå det du gjort skulle jag nog ha bränt upp affären och sitta på en sluten avdelning med en alldeles för långärmad tröja och knapra piller hela dagarna med ett brett leende på läpparna och bara tänka: Det var värt de, Det var lätt värt det!!!!
I morgon tisdag 29/2 är det en vecka sedan jag skickade mitt sista påstötningsmail till åf. Fick svar på det den 23:e att det skulle kollas upp. Det är exakt 2 månader sedan det gjordes upp med åf hur jag skulle kompenseras. I morgon kommer jag att kontakta ARN igen och meddela att min motpart inte ersätt mej ännu med det som utlovats trots flera påminnelser.
På fredag blir det ett besök hos åf för avhämtning av kompensation Vill ni att jag ska hälsa honom något speciellt?
Ja hälsa från mig: Eric! och öööh Du din lilla jävel ska då allt ()%&¤##"#¤"¤#"%#¤"#"%#"¤#"#"%¤#"%¤#¤"#&%¤¤#"#Q#"#och lite andra saker som att du ska kräva att enligt atvforums lag så måste man köra fyhjuling minst en gång i veckan och den som har fyhjulingen (han som lagar den) måste betala böter på 500,000:- Mvh: Eric
Ok! Noterat!Flera förslag?
Fråga hur han själv skulle uppleva att vara i samma kläder som dig och om han tycker att handläggningen av ditt ärende följt god sed inom branschen, både moraliskt och juridiskt.