Nu är det kanske inte en ATV på bilden... MEN nu har jag gått från ATV då ingen kör längre här vid... så detta är min mitt nya impuls köp (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
nu vill ja se film på den där när du kör å lite sånt =) ja e ju galet sugen på en sån oxå =)
Men va fan gleppe.... ..hmmm ok nu får man leta dig i spyder tråden hädanefter då
Kände att ha en hjuling för 170k som bara stå stilla i ett garage är inte så spännande alla här runtomkring har som sagt slutat köra eller sålt sina o skit
...och hur många åker trehjuling...? Grejer skall man köpa för EGEN skull, inte för andra.(hör av dig ifall du vill åka nån sväng framöver när vädret blivit bättre... ösregnade i Vislanda i morse när jag var där)
gleppe vafan 4hjuling kan vara roligt själv med iaf quads
Därför jag skaffade 3hjuling den kan man dra iväg med själv o fortfarande sitta med ett leende 4hjuling är inte direkt spännande att köra runt själv :/Ja det hade varit trevligt. Ska ju vara tokfint nästa helg om vädret stämmer så då kommer jag vara ute hela helgen iallafall