Citat från: MATZ skrivet 25 juli 2011 kl. 18:22:33Citat från: Moonken skrivet 23 juli 2011 kl. 19:28:28Citat från: Pv544 skrivet 23 juli 2011 kl. 18:50:45Bromsarna på styret är väl fram och bak? Fotbromsen tar säkert på alla fyra... så är det säkert men man kan även låsa handtaget på höger sida så då borde det ju fungera som parkeringsbroms ELLER!?Höger handtagsbroms i fram, nyper till på framhjulen, går att låsa tillsammans med den andra parkeringsbromsen, så att det fungerar som en parkeringsbroms på både framskivor och bakbromsskiva.Normalt sett använder jag bara den "vanliga" parkeringsbromsen som jag inbillar mig bara tar på bakskivan.Har cyklat en del tidigare och då var höger handtagsbroms för bakhjulet. På TGB är det fram..... tog ett tag innan jag jag fick in tekniken men nu sitter det i ryggmärgen. Misstänkte att d kunde vara så men tack för svar. mvh
Citat från: Moonken skrivet 23 juli 2011 kl. 19:28:28Citat från: Pv544 skrivet 23 juli 2011 kl. 18:50:45Bromsarna på styret är väl fram och bak? Fotbromsen tar säkert på alla fyra... så är det säkert men man kan även låsa handtaget på höger sida så då borde det ju fungera som parkeringsbroms ELLER!?Höger handtagsbroms i fram, nyper till på framhjulen, går att låsa tillsammans med den andra parkeringsbromsen, så att det fungerar som en parkeringsbroms på både framskivor och bakbromsskiva.Normalt sett använder jag bara den "vanliga" parkeringsbromsen som jag inbillar mig bara tar på bakskivan.Har cyklat en del tidigare och då var höger handtagsbroms för bakhjulet. På TGB är det fram..... tog ett tag innan jag jag fick in tekniken men nu sitter det i ryggmärgen.
Citat från: Pv544 skrivet 23 juli 2011 kl. 18:50:45Bromsarna på styret är väl fram och bak? Fotbromsen tar säkert på alla fyra... så är det säkert men man kan även låsa handtaget på höger sida så då borde det ju fungera som parkeringsbroms ELLER!?
Bromsarna på styret är väl fram och bak? Fotbromsen tar säkert på alla fyra...
Moonken!Hej!Grattis till köpet. Som jag nämnde tidigare i tråden står valet mellen en blade eller target, 325 då.Kan du berätta lite hur maskinen går, du har väll kört en access 250 innan. Är dessa 2 jämförbara?Vore som sagt kul med lite feedback på hur den går.MvhAndreas
Hej igen!Med andra ord upplever du inte maskinen som slö?Du brukar ju filma dina äventyr, hoppas på en säsong 5 MVHAndreas
Grattis till en kanon maskin jag provkörde denna på Elmia och kan bara säga att den var mycket rappare änn jag trodde
Halloj!Nu har du väll kört en tank eller två Allt bra så här långt? Hur fort går den? Finns ju inte så många här på forumet som har en så jag frågar ut dig.MvhAndreas