Citat från: pirre7 skrivet 5 februari 2011 kl. 11:38:00Dock så undrar jag va PC3:an är?:pPower Commander 3.Dvs "trimboxen".
Dock så undrar jag va PC3:an är?:p
Trimbox är väl att ta i kanske, men den styr insprutningen iaf. Man kan ändra mängden bränsle motorn får ungefär som att byta munstycken på en förgasarmotor fast mycket enklare och mycket bättre....
Har blivit erbjuden att få köpa till ett Leo Vince system till den vid leverans..Vad tror ni om det? Är det något att satsa på?
Citat från: pirre7 skrivet 5 februari 2011 kl. 22:14:15Har blivit erbjuden att få köpa till ett Leo Vince system till den vid leverans..Vad tror ni om det? Är det något att satsa på?Helsystem eller bara slip-on? Enligt amerikanerna som mätt upp olika avgas system så är de som ger mest hk, Barker Duals, Monster Duals samt LTE.Leovince vet jag inget om men fått uppfattningen att dom är mer av en budget modell
Ska du köpa Big3, dvs avgas,filter,bränslebox så lär de bli billigast från USANågra tips på sidor:http://www.rockymountainatvmc.com/yamahasportsplaza.comebay.com
Ett turbokit på Yakahosu kstar 35.....