Dra iväg ett PM till mig eller ett sms 070-6684415 när ni ska ut och åka! Så ska jag rappa på med fälg och däck jag med så ni slipper dra lös mig stup i kvarten:-)Citat från: Grönis skrivet 4 januari 2011 kl. 20:30:18Citat från: Cornsnake skrivet 4 januari 2011 kl. 20:28:49Vilken dag hade ni tänkt dra iväg? Hoppas jag hinner få på nya däck bara!!Citat från: Grönis skrivet 1 januari 2011 kl. 20:28:16Citat från: Cornsnake skrivet 1 januari 2011 kl. 20:26:25Hehe okej, ska försöka få på nya däck jag också och en höjning så kan jag haka på ut på någon tur!Hur många är ni som brukar vara ut är ni 2-3st varje runda eller?mellan 2-4st brukar vi få ihop...tycker det e ganska lagomt så slipper folk titta snett på oss =) Vi håller på å planerar nästa tur redan nått du kanske vill haka med på?har inte bestämt dagen än utan vi tar det när alla kan isåfall =)
Citat från: Cornsnake skrivet 4 januari 2011 kl. 20:28:49Vilken dag hade ni tänkt dra iväg? Hoppas jag hinner få på nya däck bara!!Citat från: Grönis skrivet 1 januari 2011 kl. 20:28:16Citat från: Cornsnake skrivet 1 januari 2011 kl. 20:26:25Hehe okej, ska försöka få på nya däck jag också och en höjning så kan jag haka på ut på någon tur!Hur många är ni som brukar vara ut är ni 2-3st varje runda eller?mellan 2-4st brukar vi få ihop...tycker det e ganska lagomt så slipper folk titta snett på oss =) Vi håller på å planerar nästa tur redan nått du kanske vill haka med på?har inte bestämt dagen än utan vi tar det när alla kan isåfall =)
Vilken dag hade ni tänkt dra iväg? Hoppas jag hinner få på nya däck bara!!Citat från: Grönis skrivet 1 januari 2011 kl. 20:28:16Citat från: Cornsnake skrivet 1 januari 2011 kl. 20:26:25Hehe okej, ska försöka få på nya däck jag också och en höjning så kan jag haka på ut på någon tur!Hur många är ni som brukar vara ut är ni 2-3st varje runda eller?mellan 2-4st brukar vi få ihop...tycker det e ganska lagomt så slipper folk titta snett på oss =) Vi håller på å planerar nästa tur redan nått du kanske vill haka med på?
Citat från: Cornsnake skrivet 1 januari 2011 kl. 20:26:25Hehe okej, ska försöka få på nya däck jag också och en höjning så kan jag haka på ut på någon tur!Hur många är ni som brukar vara ut är ni 2-3st varje runda eller?mellan 2-4st brukar vi få ihop...tycker det e ganska lagomt så slipper folk titta snett på oss =) Vi håller på å planerar nästa tur redan nått du kanske vill haka med på?
Hehe okej, ska försöka få på nya däck jag också och en höjning så kan jag haka på ut på någon tur!Hur många är ni som brukar vara ut är ni 2-3st varje runda eller?