känner igen det där, i somras när jag skulle köpa hjulingen så var jag inne hos en handlare som inte förstod mina krav och inte var särskilt intresserad, sen gick jag till en annan handlare (westbike i mellerud) och där var det helt annat bemötande, man betraktades som en seriös kund vilket jag ju var, och han gjorde allt för att jag skulle få den maskin jag önskade vilket var lite besvärligt för honom då han fick ringa runt en del då min maskin var den första vägreggade dieseln i sverige, men han ville såklart hjälpa mig att få fram det jag ville ha och ställde upp lite mer än som krävs vid ett vanligare köp.sen är han ju själv intreserad av det han håller på med...
Jag måste bara säga att du ser då inte så gammal ut
Fick en motorrenovering på moppen värd 4000delar+massa jobb grattis av Stibix i Borås Den hade varit lite trimmad (dragen plugg) av förra ägaren så den hade skurit (märkte jag när jag körde en sväng hemma)Stibix byte topplock och kolv för 4000 inkl jobb, sen kom jag 12-15 mil ungefär så rasa den igen, lämmna in den och sa att dom borde betala en liten andel då dom borde sätt om den var trimmad när dom hade isär den.Varför dom betala allt vet jag inte riktigt, men bra shysst var det iallafall