Det finns en led lampa på rusta som är sjukt bra ljus i och till endast 30 riksdaler, nu tror ni att jag skojar men icke.http://www.rusta.se/ficklampa_14led_alu__p30751069.htmlDet bästa med denna lampa är att den är demonterbar strax före, av på knappen och enda man behöver göra är att svarva ett nytt skruvbart lock.Behöver jag nämna att den lyser helt sjukt, och att den är svarvad i ren aluminium. Synd bara att man suger på el och måste ha hjälp från andra. Detta blir mitt lilla byggprojekt.
Tor ni att min kymco mxu 500 klarar 50 watt bixenon? Stämmer det att det går åt ca 150-170 watt per lampa vid uppstarten av dom? Jag kommer byta ut alla lampor runt om till led och på det sättet spara en del watt, men jag vill ha lite ström kvar till vinschen och sen ca 50 watt till, ifall jag får lust att köpa hantagsvärmare eller led extraljus (18w).Tacksam för snabba svar, ska beställa ikväll.
Aha ok, aa jag har ingen aning om hur mkt den laddar, men jag chansar nog på att det ska funka.Har du 4 st extralysen 2 med xenon och 2 med 55watt halogen?+ org belysning det är ju upp mot 250-300 watt. Det lär ju lysa ganska schysst