Citat från: Polaris86 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:00:30Haha ja, vet ganska många plattser här i dalaskogarna där det finns spännande gammla rum som försvaret har övergivit ^^Intressant. Den här lilla filmen gjorde jag i höstas. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dNBgkxXzI1Q[/youtube]
Haha ja, vet ganska många plattser här i dalaskogarna där det finns spännande gammla rum som försvaret har övergivit ^^
Citat från: Polaris86 skrivet 26 januari 2011 kl. 15:44:28Citat från: Pv544 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:51:53Citat från: Polaris86 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:00:30Haha ja, vet ganska många plattser här i dalaskogarna där det finns spännande gammla rum som försvaret har övergivit ^^Kanske lagomt för en utflyktsrunda till våren/sommaren? Sj klart kan vi nog ordna med en liten utflykt ^^Då vill jag med
Citat från: Pv544 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:51:53Citat från: Polaris86 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:00:30Haha ja, vet ganska många plattser här i dalaskogarna där det finns spännande gammla rum som försvaret har övergivit ^^Kanske lagomt för en utflyktsrunda till våren/sommaren? Sj klart kan vi nog ordna med en liten utflykt ^^
Citat från: Polaris86 skrivet 26 januari 2011 kl. 13:00:30Haha ja, vet ganska många plattser här i dalaskogarna där det finns spännande gammla rum som försvaret har övergivit ^^Kanske lagomt för en utflyktsrunda till våren/sommaren?
Jag tycker det är skitfränt med dessa värn och många känner säkert likadant,, ett tips om vi vill bevara detta värn är att kanske ta bort filmen från tuben annars så är det nästan att vi ber om att få det igen gjutet! Försvaret ser mer än vi tror:-)nog för att dom vet att det finns men inta att det är så besökt.Återigen tack för en kanon visning av den bunkern!