Ah mig lurar du inte med en taiwan make me high priceMan får va glad om kamkedjan håller original däcken. Dom andra behövs inte till en Dinli
Citat från: brb skrivet 26 februari 2011 kl. 21:27:24Ah mig lurar du inte med en taiwan make me high priceMan får va glad om kamkedjan håller original däcken. Dom andra behövs inte till en DinliHehe... varför är du då intreserad?? Konstigt med tanke på din inställning! Lika bra du håller dig till annat! : :
jag tycker det är ett bra pris, är ju 2010 modell
35k är ju inte alls dåligt pris på en -10 eftersom det medföljer en extra däckomgång.Det löns inte jäkta med och sälja, om de nu inte är så att du har har ont om pengar.Framemot våren så kommer nog efterfrågan att öka igen Men det finns väl alltid personer som ska tala illa om saker så de kan tänkas få bättre pris Ser att det finns flera på blocket som dock ligger lite väl högt i pris, dock kan ju skicket variera rätt kraftigt.100 mil på en Dinli är ju inget, varför ska du sälja om man får fråga ?
Du fick bra betalt din jäkel. va glad Man ska vara glad när nån desperat ger det man begär.jaja synd om mig. hade annars köpt den-för 31-32 minst nu kan tråden låsas eller? -
35 är för mycket . 31 bjuder jag , inte mer