Som sagt... oj.Det var en bra bula minsann!!! Om du skall handla fälgar så kolla MSA-fälgarna som Rindab säljer... de är minst sagt starka, och dessutom billiga!De som rekommenderar Hiper osv glömmer ofta att berätta vad de kostar... MSA ligger på en fjärdedel.
har ingen bild men min värsta såg ut som olles fast böjd på bägge sidor orka inte rikta utan pungade ut o köpte en ny douglas champion in a box ska visst vara riktigt bra fälgar till bra penga...har tom hört om team som övegått från hiper till dessa fälgar...var bor du, är du i närheten av ulricehamn kan du få komma hem till mig så kan vi försöka hoppa lite på fälgen tillsammans o se om vi kan räta ut den har iofs svarv, o lite sånt vi kan änvända oxå, och en quadkompis hjälper jag gratis! dock så vet jag att grejer brukar vara rätt starka, försökte rikta min ram förra året, slog ner 2 st m12or expander i golvet och band den i, sen vi med drog med traversen där den var krokig. drog av 2st 2tons stroppar, och sen när vi ryckte ur expandrarna ur golvet gav vi upp och då var vi halvvägs med att kröka tbx ramen men när man kör crossbana märks de inte att den är krokig så skitsamma hade jag orkat så skulle jag plockat rent ramen och kapat isär den för att lättare kunna räta ut den men orkar inte