Fasiken va många vi är Jag tycker att Alla ni ska bli medlemmar i Svenska ATV Föreningen... Fatta va roligt om vi skulle vara Så många på en träff i sommar Kan ni inte anmäla er, ni kommer ju få ställen att köra lagligt på..glöm In te det!Jag hade möte med Min förening idag o alla där är medlemmar i SATVF.Läge för en CF Moto träff snart Gå med Ni oxå, det är viktigt!
Fyll på listan med info om vart du kommer ifrån samt ålder, kanske kan samordna en CF Träff i sommar om vi bor inom vettigt avstånd?* Avesta-Janne, Född-72* Skutskär-Mange-79******
Busan, såg jag rätt att du i Norrköping ? Det gör även undertecknad.Var i Norrköping bor du ? Jag bor ute i Svärtinge men åker mest ute runt Kolmården./ Martin
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 maj 2010 kl. 22:19:42Busan, såg jag rätt att du i Norrköping ? Det gör även undertecknad.Var i Norrköping bor du ? Jag bor ute i Svärtinge men åker mest ute runt Kolmården./ MartinHej..stämmer bra! Bor i Evalund och kör mycket runt Ö-Ryd
Citat från: Busan skrivet 18 maj 2010 kl. 06:10:35Citat från: Deer Hunter skrivet 17 maj 2010 kl. 22:19:42Busan, såg jag rätt att du i Norrköping ? Det gör även undertecknad.Var i Norrköping bor du ? Jag bor ute i Svärtinge men åker mest ute runt Kolmården./ MartinHej..stämmer bra! Bor i Evalund och kör mycket runt Ö-Ryd Såg att vi tillhör samma ålderskategori, 40+. Kanske skulle vi vuxna män träffas och leka lite vid något tillfälle ?Hur åker du mest ? Grus, i skogen, lera osv ? Själv har jag hållit mig mest på små trevliga grusvägar. Men någon tur har det blivit ut i skogen i gamla "skotar spår"./ Martin
* Avesta-Janne, Född-72* Hofors-Kenth, Född-67* Sollefteä, 4hjul* Åmål-Mikko, Årgång -83*Hässleholm-Hampus född-85*Asarum-Kalle -72*Västerås-Daniel-född 81*Rävlanda-Anders- -83*Strömsund - Dennis -76*Färila-Grönis Född 76*Vittinge-Joel Född 75*Malung-Mattgus -76*Örebro-Mart - 81*Österbybruk-Mathias - 72¤Skutskär-Mange-79