ja jag har också tänkt på den snubben, han tog ju mkt kort, men han kanske inte hunnit lagt upp dom än. vi får hålla utkik, hur blev filmerna då?, jag tänkte lägga upp lite bilder i "dagens bild" typ, men blir nog inte förns imorrn lr på onsdag, men lägger inte upp alla, tar sån tid att ladda upp bilder här.men vi får göra som jag sa, att nästa gång vi åker/ses så tar den av er som hade bärbar data med sig den så tar jag med kameran och usb sladd så lägger vi över dom, så kan vi kika på dom tillsammans, och på dina filmer.
ja gör det, jadu jag jobbar från 16-21, och innan dess ska jag besiktiga bilen i uppsala, så det skiter sig som vanligt för min del:).men nåt får vi koka ihop, jag e jkörkåt som en galning, ser pärlan bara stå å blänka i garaget nu:), har hittat ett par jeans i husbilen, tror det är dina oskar, levis typ...
hörru boys ska vi kanske åka lite torsdag lr fredag typ?, är taggad till tusen, och ihopplockad är bettan nu,har hittat din momentnyckel också oskar:), så va inte bara brallorna du glömt...