Citat från: Lövet skrivet 17 september 2009 kl. 19:47:55Har kört på jättendalsbanan nu i kväll. Kul bana men lite väl slagig för en ovan och otränad som mig. Kommer nog ha ruskig träningsverk imorn. Var två vattenpölar annars torrt.Hur kör ni över sockertopps hoppen? Själv gled jag bara över, men man kanske lär sig att våga lite mer när man blir lite mer van på maskinen.Du har köpt "lind800":as ds 450 va? vet inte vad du menar med "sockertoppshoppen", men gasa brukar gå bra
Har kört på jättendalsbanan nu i kväll. Kul bana men lite väl slagig för en ovan och otränad som mig. Kommer nog ha ruskig träningsverk imorn. Var två vattenpölar annars torrt.Hur kör ni över sockertopps hoppen? Själv gled jag bara över, men man kanske lär sig att våga lite mer när man blir lite mer van på maskinen.
aha okej, där har jag voltat om vi tänker på samma hopp. men kom annars till ljusdal nu på lördag (19:e) och kör med oss! är två st som ska dit (jag och Ikas)
banan i jättendal ser ju riktigt rolig ut. hur långt är det från Uppsala till banan?