Då var man hemma med bettan . En Renegade -07. Bilder kommer
hehe en riktig maskin var handla du den
Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:14:55Då var man hemma med bettan . En Renegade -07. Bilder kommerMAN FÅR GRATULERA!!! kul med en superhoj!
Citat från: frolland skrivet 7 september 2009 kl. 23:35:21Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:14:55Då var man hemma med bettan . En Renegade -07. Bilder kommerMAN FÅR GRATULERA!!! kul med en superhoj! Tackar,tackar. kanske man vågar sig ut med dig nåt tag också . Grattis själv förresten. Jag och ma-homo lurade på att hälsa på nån dag
Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:51:57Citat från: frolland skrivet 7 september 2009 kl. 23:35:21Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:14:55Då var man hemma med bettan . En Renegade -07. Bilder kommerMAN FÅR GRATULERA!!! kul med en superhoj! Tackar,tackar. kanske man vågar sig ut med dig nåt tag också . Grattis själv förresten. Jag och ma-homo lurade på att hälsa på nån dagTackar! Ni får göra det, måste få "landa" hemma först vi bara några dagar men sen får ni gärna kika förbi! Har du sålt CF:en?
Citat från: frolland skrivet 8 september 2009 kl. 00:05:42Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:51:57Citat från: frolland skrivet 7 september 2009 kl. 23:35:21Citat från: atviggesund skrivet 7 september 2009 kl. 23:14:55Då var man hemma med bettan . En Renegade -07. Bilder kommerMAN FÅR GRATULERA!!! kul med en superhoj! Tackar,tackar. kanske man vågar sig ut med dig nåt tag också . Grattis själv förresten. Jag och ma-homo lurade på att hälsa på nån dagTackar! Ni får göra det, måste få "landa" hemma först vi bara några dagar men sen får ni gärna kika förbi! Har du sålt CF:en?Ja klart ni ska landa . Nä CF:en e kvar. Wendy ska åka på den är det tänkt
Lånar tråden lite. Var på demovisning igår på de nya 2010 modellerna. Konstigt nog så fastnade jag för en 500 xt (utan p? ) Jag tyckte att den va mycket snyggare än den svarta 800. Den stora frågan blir då:Hur går den? ( fick inte testa, bara klämma och känna.)Går den att få upp på bakhjulen? Är ett variatorkit ett måste? Jag har en renegade 800x idag och känner att det är inte speciellt ofta som man faktiskt utnyttjar de 800 kubik som finns tillgängligt.- När man kommer ut från en korsning på asfalt.- I grusgropen- På grusvägenI skogen så tycker jag att det kan vara svårt att komma över vissa "hinder" då den känns alldeles för hetsig.Tacksam för hjälp.