Edo ? logga in....
Växlar mellan firefox och explorer.
Citat från: "Lina"Citat från: "STENE"Citat från: "Quad_bruden"Och en sak till,varför är ni så jäkla oseriösa när det handlar om tjejer...är som att vi bara ska vara nå sexobjekt på era bilar, hojjar etc. (men visst, det finns många och då menar jag många bombade brudar).Jag ska banne mig börja plåta nakna killar på min quad å lägga upp i sånna fall hehe !You go girl.. Desvärre är du den ända kvinnan jag vet som gillar att åka atv. Visst fins det säkert lite tjejer som tycker att det är ok att åka bakpå men det är inte samma sak. Vi (inklusive dig) här har ett genuint intresse. Inte bara åka för att någon ber oss göra det.ni finns här en till... LIna och mitt nummer är 17Nummer? "we want information, information, information.""who are you?""the new number two.""who is number one?""you are number six.""i am not a number, i am a free man.""HAHAHAHAHAHAHAHA."(smith/harris)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: "STENE"Citat från: "Quad_bruden"Och en sak till,varför är ni så jäkla oseriösa när det handlar om tjejer...är som att vi bara ska vara nå sexobjekt på era bilar, hojjar etc. (men visst, det finns många och då menar jag många bombade brudar).Jag ska banne mig börja plåta nakna killar på min quad å lägga upp i sånna fall hehe !You go girl.. Desvärre är du den ända kvinnan jag vet som gillar att åka atv. Visst fins det säkert lite tjejer som tycker att det är ok att åka bakpå men det är inte samma sak. Vi (inklusive dig) här har ett genuint intresse. Inte bara åka för att någon ber oss göra det.ni finns här en till... LIna och mitt nummer är 17
Citat från: "Quad_bruden"Och en sak till,varför är ni så jäkla oseriösa när det handlar om tjejer...är som att vi bara ska vara nå sexobjekt på era bilar, hojjar etc. (men visst, det finns många och då menar jag många bombade brudar).Jag ska banne mig börja plåta nakna killar på min quad å lägga upp i sånna fall hehe !You go girl.. Desvärre är du den ända kvinnan jag vet som gillar att åka atv. Visst fins det säkert lite tjejer som tycker att det är ok att åka bakpå men det är inte samma sak. Vi (inklusive dig) här har ett genuint intresse. Inte bara åka för att någon ber oss göra det.
Och en sak till,varför är ni så jäkla oseriösa när det handlar om tjejer...är som att vi bara ska vara nå sexobjekt på era bilar, hojjar etc. (men visst, det finns många och då menar jag många bombade brudar).Jag ska banne mig börja plåta nakna killar på min quad å lägga upp i sånna fall hehe !
Ahh start nummer.. Coolt. Jag är ju såndär reggad kines åkare. Kan inget om Quad racing (och du skulle nog åka skägget av mig om vi raceat).Skicka in ett medelade här om du skall tävla i stockholms trakten så kan jag och Road kill (och säker några till) vara dina cheer leaders
Citat från: "STENE"Ahh start nummer.. Coolt. Jag är ju såndär reggad kines åkare. Kan inget om Quad racing (och du skulle nog åka skägget av mig om vi raceat).Skicka in ett medelade här om du skall tävla i stockholms trakten så kan jag och Road kill (och säker några till) vara dina cheer leaders det ska jag. behöver allt stöd man kan få :twisted:
Lite för många tattar och lite för mycket på på huvudet annars är det på pricken likt mig
Citat från: "STENE"Lite för många tattar och lite för mycket på på huvudet annars är det på pricken likt mig du skämtar väl :? hahahah
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "STENE"Lite för många tattar och lite för mycket på på huvudet annars är det på pricken likt mig du skämtar väl :? hahahah Tror du mig nu?http://www.atvcenter.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1955&start=25