()pok ser fin ut..ja tror den ska passa min styrstång..prata med en kille från /min hoj/o han sa att det skulle passa och i värsta fall kan ja ta hojen på flaket o pröva den,har ju inte så lång till olofström ;Dmen mät den e du bussig ja tror min styr stån ligger på 1.10cm runt om..mvh jakob
Får jag va lite jobbig? Skulle du vilja ta ett kort på fästena på fotpinnarna och sen mäta hur långa dem är
Strålande, tackar. Är hos en kompis i göteborg och hälsar på nu och ska va här till mitten av nästa vecka. Har goldspeed nerfbars som går "runt" fotpinnarna nu så vet inte om de får plats och har inte möjlighet inte kolla det heller för tillfället . Hör av mig i nästa vecka när jag kollat närmre och om du har dem kvar så klipper jag dem annars
tjena.du råkar inte ha ett uppsätt orginal fram fälgar oxå grabbaren såg intresant ut oxå.blir där mer plats mellan plast och "pinne" ? så man får in foten när man leker ?och är den "längre" bak än orginalet ? så man slipper slå i dämparen när man går över....