Tjenare Slingan är av typisk småländsk skogstyp, stenar rötter diken ledningsgator osv, började åka med endurokillarna för ett år sedan ungefär och har byggt upp en bra relation, har skött mig och försökt att inte störa dom med min körning på deras träning så gott det går och har med tiden blivit acepterad dom har tillochmed sett fördelarna med atv åkare för vi breddar ju banan åt dom och är det några träd somm fallit brukar jag dra bort dom från slingan, vilket är rätt kul de åxå banan är lite knixig första gångerna man kör finns ett par ställen man kan köra fel och då komma i motsat körriktning vilket inte e så lyckat ägaren till marken är åxå lite nogrann med att man kör på utsatta tider och endast då, förekommer det buskörning så stänger han ner hela banan ( har hänt! ) har tagit upp frågan med att anordna en atv träff och enduro ordföranden skulle kolla med markägaren och så fort jag hör något så återkommer jag men på utsatta träningsdagar lördagar ojämn vecka får vi vara max 3st är det sagt detta ser jag som en utmärkt början och har förhoppningar om att om intresse finns att kanske kunna utöka antalet lite sakta om det blir fler som vill vara med, men det förutsätter ju åxå att vi sköter oss och det kan jag nog inte betona tillräkligt för sådana här tillfällen får man inte slarva bort!!! därför vill jag inte ge ut info på förhand var banan ligger eller hur den går, det blir något dom seriösa får veta när dom hänger med mig på träningarna, det räcker ju med bara ett litet busfrö för att förstöra både för oss atv åkare och enduroklubben