Ni har glömt krukan boys...
Citat från: "Mr2t"Ni har glömt krukan boys...Borde ha stannat HÄR!tycker jag! kort o bra!2 cents
Mr2t: Först så undrar jag varför jag inte får yttra mig i en tråd på forumet utan att bli utskälld av dig. Du ber mig lägga ner men postar själv 2-3 ggr till? Upplysningsvis så är jag inte 14 år, men av den åsikt att var och en har ett eget ansvar att följa lagen eller ej, vilket tydligen du också tycker eftersom du bryter mot terränglagstiftningen.
Suck.. Är det någon annan som förstår vad det är jag försöker säga?
Citat från: "Outlander"Hm, undrar om jag ska censurera hjälmlös åkning..... hmm :roll: På med hjälmen :!:Ja du, det e frågan...det beslutet vågar inte jag ta iaf.
Hm, undrar om jag ska censurera hjälmlös åkning..... hmm :roll: På med hjälmen :!:
Jag skall så opartiskt som möjligt försöka att förklara vad detta gäller:Det finns tankar på att censurera bilder/filmer på atv-centers medlemmar om de inte bär hjälm. Men att lägga upp bilder på ickemedlemmar som kör utan hjälm skall vara ok.Det hela startade med att en medlem la upp en bild på sig själv när han åkte utan hjälm.Desvärre så ligger inre bilden kvar så ni själva kan bedömma om den var en anledning till att starta en censur.
Var har jag brutit mot terränglagstiftningen? Faktum är att jag inte finns med på en enda bild och inte på en enda film där jag åker quad över huvudtaget så jag säger det igen lägg ner dina hot. Jag ber dej lägga ner eftersom du inte kommer med någon konstruktiv kritik utan bara en massa irriterande saker. Om du inte kan hålla dej inom ramarna för hur ett forum ska brukas så är det ju väldigt tråkigt, ännu tråkigare är om du lämnar forumet för en bagatell som denna. Men att kalla oss för hobbypoliser och wannabe moderatorer är lägre än glocalnet, vi håller faktiskt ordning i kaoset. Vill du ta över min uppgift som moderator så varsågod. Dessutom, är du så pass gammal som du är så borde du förgå med gott exempel för oss som är yngre. Det är trots allt vi användare som sätter standarden här, men denna tråden är det glocalnet-varning på snart. Snart dags att låsa den efetrsom den knappast bär mer frukt då det bara resulterar i att folk blir irriterade på varandra.