jadu det vet jag inte, har faktiskt inte frågat det, men jag ska höra med dom...
ja det är d, jag tänkte kanske höra med dom imorgon om det är öppet söndagen den 13, är ju lucia då men man gör väl inge spec då eftersom det är en söndag också:), men kan ni då grabbar om det blir så att d funkar?
bra grabbar, då räknar jag med er:), men då får man helt enkelt inte banga ur, svårt att ta emot förpröjs av er, men ni får helt enkelt lova att ni kmr:), fixa med släp och allt sånt där i tid, så löser vi allt, hör av mig imorgon när det e klart
sådär ja grabbar, nu e det bokat å klart in i minsta detalj:). klockan 12 på lucia, vi får väl styra upp lite mer info sen när det börjar närma sig, men nu kan ni sikta in er på släp osv iaf, och tankarna får vi tömma på bensin...
hell yeah va det låter bra:), 5 litersdunk kostar 140 spänn, och hon sa att dom drar mindre med miljösoppa så en femma räcker lätt borde den göra, så då har man ju lite kvar tills nästa gång kanske:), men kan du fixa från annat håll så gör det isåfall, det kvittar ju, men det var inte så dyrt tkr jag, vi e fan dyrare på butiken där jag jobbar tex...