Tjolahopp i lingonskogen.. 7 maskiner.. Jo då förstår jag att han kan få lite "problem" att ligga ute med pengar.. Då finns det ju två sätt att göra det. 1 vänta tills han "har råd" att beställa maskiner igen eller 2. pynta i förväg och få maskinen ASAP.. Valet är inte svårt.. Jag hade (om jag haft pengar över) lädrat på rot mos.Hoppas bara allt går bra för honom för jag har bara läst gott om nicke och sådana ÅF'are vill man ha kvar.
Citat från: "STENE"Tjolahopp i lingonskogen.. 7 maskiner.. Jo då förstår jag att han kan få lite "problem" att ligga ute med pengar.. Då finns det ju två sätt att göra det. 1 vänta tills han "har råd" att beställa maskiner igen eller 2. pynta i förväg och få maskinen ASAP.. Valet är inte svårt.. Jag hade (om jag haft pengar över) lädrat på rot mos.Hoppas bara allt går bra för honom för jag har bara läst gott om nicke och sådana ÅF'are vill man ha kvar.Det är nog inga större bekymmer skulle jag tro. Jag har iaf min maskin i Sverige, resten är inte direkt intressant =D
Citat från: "Mr2t"Citat från: "STENE"Tjolahopp i lingonskogen.. 7 maskiner.. Jo då förstår jag att han kan få lite "problem" att ligga ute med pengar.. Då finns det ju två sätt att göra det. 1 vänta tills han "har råd" att beställa maskiner igen eller 2. pynta i förväg och få maskinen ASAP.. Valet är inte svårt.. Jag hade (om jag haft pengar över) lädrat på rot mos.Hoppas bara allt går bra för honom för jag har bara läst gott om nicke och sådana ÅF'are vill man ha kvar.Det är nog inga större bekymmer skulle jag tro. Jag har iaf min maskin i Sverige, resten är inte direkt intressant =DJo, Mr2t, resten ÄR intressant!!! T.ex att du har din i Sverige och inte jag än... *AVUNDSJUK*
Nu har jag fått mitt regnummer också, så nu kan man pusta ut och bara vänta på att den levereras hem till mej.
Citat från: "Mr2t"Nu har jag fått mitt regnummer också, så nu kan man pusta ut och bara vänta på att den levereras hem till mej.Du verkar inte det minsta sugen på att få den Akta bara så du inte får en hjärt attack när den väl kommer. Kanske bäst att ställa fram en stol vid dörren om du behöver sätta dig ner när de väl kommer. Tänk på att andas djupt Jag hoppas att ni alla som nu går i väntas tider fattar hur avis jag är.. Det var ju 1 år och 600 mil sedan jag fick en ny maskin..
Citat från: "STENE"Citat från: "Mr2t"Nu har jag fått mitt regnummer också, så nu kan man pusta ut och bara vänta på att den levereras hem till mej.Du verkar inte det minsta sugen på att få den Akta bara så du inte får en hjärt attack när den väl kommer. Kanske bäst att ställa fram en stol vid dörren om du behöver sätta dig ner när de väl kommer. Tänk på att andas djupt Jag hoppas att ni alla som nu går i väntas tider fattar hur avis jag är.. Det var ju 1 år och 600 mil sedan jag fick en ny maskin..Den ska parkeras i garaget direkt. Montera på eftermarknadsprylar och plocka strypningarna, innan jag kör med den....tror jag
Hur ska man göra, ska man köra in den orginal och sen stoppa på godiset, eller är det bara raka vägen till bromsbänken som gäller, alla verkar ha olika åsikter...Nån som vet, OCH har erfarenhet?/A
Man får säga till två dagar innan om man ska ut belopp som överstiger 50k