Jag fick min på garanti beror nog på ÅF.
Nu Svenne är vi två i den exklusiva klubben som samlar på små plastbitar från dragstarten.I min start så var det linbanan som vart i bitar.Helt otroligt vilken skit
Citat från: svenne // arboga skrivet 15 februari 2010 kl. 16:31:23Oj då det lät ju inte bra, vad var det som gick sönder?Dragstarten den höll fyra gånger, testade den när den var ny en gång, visade hur den funkade för farsan en gång, o sen har jag startat den två gånger, tur man inte stog i skogen utan hemma på tomten när den skulle användas femte gången, ingen tillförlitlig backupp direkt. Inget gick sönder, förrutom att jag fick göra lossa och göra en hjulinställning på den. Styret stod då i tjugo i två, hade dessutom långt hem..-Min kymco fick ny tändspole idag, startade aldrig i morse. Troligen spolen som bråkat en hel del sista tiden med att tjuvstanna "klipper" på tomgång. hade en hemma som tidigare satt på en Dinli270cc. Nu fungerar den igen..
Oj då det lät ju inte bra, vad var det som gick sönder?Dragstarten den höll fyra gånger, testade den när den var ny en gång, visade hur den funkade för farsan en gång, o sen har jag startat den två gånger, tur man inte stog i skogen utan hemma på tomten när den skulle användas femte gången, ingen tillförlitlig backupp direkt. Inget gick sönder, förrutom att jag fick göra lossa och göra en hjulinställning på den. Styret stod då i tjugo i två, hade dessutom långt hem..-Min kymco fick ny tändspole idag, startade aldrig i morse. Troligen spolen som bråkat en hel del sista tiden med att tjuvstanna "klipper" på tomgång. hade en hemma som tidigare satt på en Dinli270cc. Nu fungerar den igen..
Citat från: 2x4 skrivet 14 februari 2010 kl. 20:25:01Nu Svenne är vi två i den exklusiva klubben som samlar på små plastbitar från dragstarten.I min start så var det linbanan som vart i bitar.Helt otroligt vilken skit Vilken osis.. Dragstarten borde väl vara dimensionerad nog för att hålla, (åtminstone några ryck)- upptäckte en till svag länk på MXU500 nämnligen styrningen, körde över lite timmer förra hösten, var sedan tvungen att backa tillbaka. framhjulen fastnade mellan två mindre stockar, det lät "knirr knirr" någonstans. Vad hände Jo Hjulinställningen åt HELVETE. Irriterande. den är svag i konstruktionen i alla fall just där!Min MXU -07 hade jag sålt billigt vid detta tillfälle. HAHA