Jag fick svar från Mattias på MBT TradingInklistrat: Hej Jonny,Denna produkt har väckt minst sagt stort intresse, många är skeptiska ochtror att det är något lurt. Sanningen är denna, detta är en kopia av H1 detenda som skiljer är motorn som är en Honda och växelväljaren som ärelektronisk. För att undanröja allt tvivel kommer vi att ha 2st hemma förvisning och provkörning om ca 4 1/2 vecka. Vi har mottagit flera samtal avgeneral agenten för H1 som är ganska orolig över denna maskin (roligt).Har du fler frågor angående detta är du välkommen att höra av dig igen! Lägggärna in detta svar på forumet så det slipper florera en massa konstiga ochfelaktiga rykten.Mvh,MattiasSlut på inklistring.Låter ju intressant
Låter ju verkligen intressant, men fortfarande inget om den går att gatregga eller ej.
Citat från: "Hanen"Låter ju verkligen intressant, men fortfarande inget om den går att gatregga eller ej.Kan man ju tycka att jag kunde frågat samtidigt Frågan är ställd nu iaf så får vi se om de svarar. Svaret landar här isf.
Skitsamma jag beställde en linhai nu.Lagom storlek också,till våra ändamål.Dom blir lätt lite stora å klumpiga med 25"hjul osv.Nej det känns rättmed Linhai för min plånbok.