Den där siffran på 1840:- hade jag för mig tjejen sade åt mig när jag ringde för nån vecka sedan om ville kolla skillnaden mellan hel och halv.Så jag ringde upp dom precis nuMen den siffran minns jag ju så klart fel1330:- skulle en halvförsäkring kosta mig och en halv försäkring räcker då jag knappt kör på väg utan för det mesta kör jag i skog eller på vägar där det knappt är nån trafik och chansen och smälla med en bil är inte stor då jag kör lugnt och njuter av färden
1330:- skulle en halvförsäkring kosta mig och en halv försäkring räcker då jag knappt kör på väg utan för det mesta kör jag i skog eller på vägar där det knappt är nån trafik och chansen och smälla med en bil är inte stor då jag kör lugnt och njuter av färden
Blev själv attackerad av en vildsint gran med min Loncin med halvförsäkring så passa dig
ifall någon kaxig granfan vägrar flytta på sig nör jag kommer flygandes
Ringde precis Länsförsäkringar efter att ha läst lite trevliga siffror här men jag fick OTREVLIGA siffror. Jag har gården, bil, släp, barn och djur försäkrat hos dem så man kunde ju tänka sig lite trevlig prissättning. Jag måste fråga, vad mutade ni dem med??? 5018:- för helförsäkrad...Helt befängt