får väll bidra med en bild.. ber om ursäkt för att den är suddig.. nästa gång åker systemkameran med (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Vad är det för fäste du har till motorsågen??Verkar vara en bra lösning, är du nöjd med den?Citat från: core_am skrivet 21 januari 2010 kl. 16:02:21får väll bidra med en bild.. ber om ursäkt för att den är suddig.. nästa gång åker systemkameran med (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Jag personligen anser att man absolut inte ska ha något i vägen på hjulingen i fall man snabbt måstefå över benet för att inte välta tex. Man häktar lätt i om man har sågen eller en låda bak.Jag har själv erfarenhet av det så nu har jag allting fram. Det för med sig fler fördelar det blir lite lättare att svänga den drar bättre. Vikt bak kan man få så mycket man vill ändå. (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Vad är det för fäste du har till motorsågen??Verkar vara en bra lösning, är du nöjd med den?Citat från: core_am skrivet 21 januari 2010 kl. 16:02:21får väll bidra med en bild.. ber om ursäkt för att den är suddig.. nästa gång åker systemkameran med (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)det är kolpins motorsågsfäste,, finns här i sverige för runt 1500kr... ganska saftigt men i staterna för runt 4-500:-helt överlägset fäste för motorsågen... (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)M.Stark 4T : jag kan alldrig tänka mej att den är fel placerad... jag är 193 lång och jag kan inte ens lägga mina ben där... en can am med bandsats är HÖÖG mot för en med original hjul, har även hårdare fjädrar så den höjer lite extra sen är den mycket bredare med så tipprisk har jag inte märkt än,
Blir inte bättre än så här