Citat från: Grönis skrivet 13 november 2010 kl. 20:29:41Purren va och hällsa på en sväng idag och en liten snutt vart det Är det bara jag eller knakar det inte lite illa från can-am:en då det börjar spinna?
Purren va och hällsa på en sväng idag och en liten snutt vart det
Citat från: grop skrivet 13 november 2010 kl. 22:05:21Citat från: Grönis skrivet 13 november 2010 kl. 20:29:41Purren va och hällsa på en sväng idag och en liten snutt vart det Är det bara jag eller knakar det inte lite illa från can-am:en då det börjar spinna? Ja vet att det knakar! Det som knakar är när 589,orna tar i hasplasten men sticksågen ska fram så det kommer att försvinna! Sen bör vi även tillägga att Grönis dam är en riktig hejjare i köket (Häla damen och tacka för det fantastiska käket Grönis!)Sen ska vi inte glömma att Grönis är som en lapp på fjället! Han hittar ju grymt där!
Citat från: Purren skrivet 15 november 2010 kl. 19:33:42Citat från: grop skrivet 13 november 2010 kl. 22:05:21Citat från: Grönis skrivet 13 november 2010 kl. 20:29:41Purren va och hällsa på en sväng idag och en liten snutt vart det Är det bara jag eller knakar det inte lite illa från can-am:en då det börjar spinna? Ja vet att det knakar! Det som knakar är när 589,orna tar i hasplasten men sticksågen ska fram så det kommer att försvinna! Sen bör vi även tillägga att Grönis dam är en riktig hejjare i köket (Häla damen och tacka för det fantastiska käket Grönis!)Sen ska vi inte glömma att Grönis är som en lapp på fjället! Han hittar ju grymt där!jo mat kan hon göra iallafall och det ser man på mej lapp å lapp men vi har ju en lite bula här som vi kan åka på iallafall.När ska vi ta den svåra backen då?
Citat från: Grönis skrivet 15 november 2010 kl. 20:26:03Citat från: Purren skrivet 15 november 2010 kl. 19:33:42Citat från: grop skrivet 13 november 2010 kl. 22:05:21Citat från: Grönis skrivet 13 november 2010 kl. 20:29:41Purren va och hällsa på en sväng idag och en liten snutt vart det Är det bara jag eller knakar det inte lite illa från can-am:en då det börjar spinna? Ja vet att det knakar! Det som knakar är när 589,orna tar i hasplasten men sticksågen ska fram så det kommer att försvinna! Sen bör vi även tillägga att Grönis dam är en riktig hejjare i köket (Häla damen och tacka för det fantastiska käket Grönis!)Sen ska vi inte glömma att Grönis är som en lapp på fjället! Han hittar ju grymt där!jo mat kan hon göra iallafall och det ser man på mej lapp å lapp men vi har ju en lite bula här som vi kan åka på iallafall.När ska vi ta den svåra backen då?såg ut som om att det blev en hel del lek uppe vid stugan inte en fläck som va okörd ju Ni kan väll pröva och åka upp för kraftledningen som går mellan vägarna istället. endra åka kraftledningen åt andra hållet ner mot ygsbo. perfekt utmaning för en hjuling
Lite körning med min Access 450SP -09: