Det där såg riktigt kul ut Fredrixon!Var är ni och kör?
Var ute med can-amén för 3dje gången sen köpet. Den som säger att quad är mycket enklare än mx kan skita ner sig. Skulle lätt hålla baki elr förbi kompisen på mx om jag själv körde mx. Men med quad, de är inte så bara. Dock har jag ju bara hunnit köra 3gånger. De kanske kommer.
Jag lovar, det kommer snart Själv är jag van att åka med 2 hjul och det var lite annat att slängasig på en Quad, men i dagsläget åker jag hårdare med Quaden efter liter bredare vägar än polarenkör med sin Cross Dock när det kommer till smalare stigar så är ju Cross att föredra, nu verkar jag citera mig själv också, morgontrött, skyller på det
Huja
haha fy fan vad jag skrattade åt nöttan som körde ut i den forsande floden. hahahahaha
Citat från: Nanosec skrivet 6 september 2012 kl. 11:17:55Jag lovar, det kommer snart Själv är jag van att åka med 2 hjul och det var lite annat att slängasig på en Quad, men i dagsläget åker jag hårdare med Quaden efter liter bredare vägar än polarenkör med sin Cross Dock när det kommer till smalare stigar så är ju Cross att föredra, nu verkar jag citera mig själv också, morgontrött, skyller på detSköön. Var på väg att köpa en dinli då dom flesta är vägreggade. Men sen fick jag ett kanonerbjudande på en can am ds450 EFI -09 och då var jag bara tvungen. Den hade gått 12h, första servicen var just gjord och jag prutade ner den från 30 till 26k. Så ny att nab skäms att skita ner den. Bild på den -> (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)