Får ja förresten tipsa om biltemas diodblinkers... ruggit smutta! kan klart rekomendera Mvh Dev
Så där ja.. Nu har man fixat nummerskyltshållaren och bakljuset oxå.. Vart riktigt bra och nästan ett halvt kilo lättare. Baklyset uppflyttat så mycke det går och även skylten.Nu återstår det bara å få hem den vattentäta diodbryggan förnummerskyltsbelysningen. En lite snabbt tagen bild efter att det vart klart.Vart ju helt klart 100 gånger bättre med allt uppflyttat å lampan åt rätt håll
Jävlar va fin den e "blir bättre varje kort du tar ju"Jag har ju som sagt tagit mycket idér från dig och även följt upp dom en delsom tex att lackat dom främre blinkershållarna svarta med o byt alla 4 blinkers till just biltemas diod "dom svarta" o det var tycker jag elt sjukt snyggtsamma sak vi reg plåten har jag skutir bort 8 cm onödig ålåt samt satt dit 2 st biiltema Diodbaklysen o det vart ju helt sjukt bra #tycker jag igen#men som sagt du var ju först o kommit men många bra idér som jag nog inte tängt på innan Rock On
Förresten.. Va va är d för "vattentät diodbrygga" du har hittat? Och var?? Å pris..? -Nyfiken
Aha, ok Lite DIY prylar alltså?! Men har du nån nummerplåtsbelysning på alls nu då? -Sa ja att det vart jävligt snyggt me din nya hållare å baklampan förresten??! Behöver nån liten smutt skyltbelysning själv sen ja flytta skylten.. Nån som har tips?
OK. smart! Men bygger diodbryggan ingenting på höjden asså? Vill ha nån bra lösning me dioder sen när det blir dags... Får se vad man kan komma att hitta på, är ju knepigt när man har ont om plats