Så du blir bromskloss =P NICE ! det kan dock hända att jag tar en korv/burgare när jag kommer dit ! kommer inte ha käkat middag så... antingen får ni vänta på eller joina =P
NEJ då! min är sölkorv för tillfället men i sommar så ska det fixas! tänkte mig en masiv overhauling med helt nytt plast kit runt hela quaden och nya dekaler sen blir det dynojet, K&N filter breddning(inte med muttrar utan vid basen till A-armarna) sänkning, ny kylare, och kanske aningen stärre cylinder med tillhörande kolv =PMen vem vet! är taggad på att göra något drastiskt med den dock!
Ledsen att jag inte hakade på!! men vädret suger ju vekligen ordentligt just nu! kan vi kolla om vädret blir bättre nästa vecka eller i ehlgen så kör vi då?
Också ledsen att jag inte hängde på. Var både blöt och kall efter färden från jobbet. Hade ingen lust ut i slasket igen.
Citat från: whippo skrivet 23 januari 2009 kl. 19:13:55Också ledsen att jag inte hängde på. Var både blöt och kall efter färden från jobbet. Hade ingen lust ut i slasket igen. Quote!!Vi lovar att gottgöra dig Gustav!! ellerhur gubbar?! Vi kör med dig nästa gång man!!
Citat från: cracest skrivet 23 januari 2009 kl. 19:29:17Citat från: whippo skrivet 23 januari 2009 kl. 19:13:55Också ledsen att jag inte hängde på. Var både blöt och kall efter färden från jobbet. Hade ingen lust ut i slasket igen. Quote!!Vi lovar att gottgöra dig Gustav!! ellerhur gubbar?! Vi kör med dig nästa gång man!!WORD!/x