Det brukar väl sitta ett styrstopp på alla hojar? Antingen längst ner på styrstången där den övergår till styrstagen. Eller så sitter det mitt inne i kabel härvan, jag vet att farsan vurpa med badboyen genom att han slog i ett hål mitt i vägen. (Gick väl i ca 60) han va inte beredd så han drog rakt ut i ungskogen, och så snurra(jula) den sig en bit innan han la sig upp och ner. Så slog han bort styrlåset så däcken kunde man ställa åt sidan. nästan så man kunde göra en "u-sväng" en "90-gradare"..
tjena ,,, ja du vet inte riktigt vart man kan köpa munstycke.. tror de heter keihn lilla runda..typja vi fick ta av all plast på sidorna och lyfta tanken, men det gick ganska fort,,,men skulle tippa på 145 i storlek. 138 nu funkar kalas men det skulle kunna va mer.ska ordna foton vid tillfälle,,
Dom är ju ganska snygga tycker jag, dock så känner jag att det är ett Ännu osäkrare köp än CF Moto, varför vet jag inte o kan heller inte motivera. Bara känner så Kul att dom ändå fungerar på ett sätt som gör er nöjda, vore ju jobbigt att köpa nåt för att senare komma på att man inte kan lite på fullt ut!//Janne