vet ej inga hopp eller liknade bara svår teräng, lerigt som fan och djupt. Kände inte det heller utan vi körde ett par timmar såg det sen när jag va ner till macken och skulle äta.Men den har smällt av i svetsningen så det e frågan om att det va taskig från början, ska till ÅF imorron så får han fixa det annas bli jag sinnig som fan.Alldrig hört att någon har knäckt en stötdämpare förut :/(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Grönis skrivet 27 juni 2010 kl. 18:23:07vet ej inga hopp eller liknade bara svår teräng, lerigt som fan och djupt. Kände inte det heller utan vi körde ett par timmar såg det sen när jag va ner till macken och skulle äta.Men den har smällt av i svetsningen så det e frågan om att det va taskig från början, ska till ÅF imorron så får han fixa det annas bli jag sinnig som fan.Alldrig hört att någon har knäckt en stötdämpare förut :/(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Det måste du väl få på garantin? Jag krökte en dämpare på Arcticen men det var för att jag fick in en stålvajer i dämparen. Har aldrig hört om nån som kört av en dämpare på en atv.