Citat från: wiiillle skrivet 31 maj 2010 kl. 20:31:43ja då:) vi brukar åka på andra sidan flästasjön ibland, där är det ju mest sand. men vi brukar även åka runt arbrå. det finns en hel del stigar där också:) och en hel del blöta myrar:)har ni några roliga stigar då?jo då på öjeberget finns det mycket att åka på med både lätt körning och svår, sen finns det lite annat åsså tex kladdiga skoterleder som är riktigt blöta.
ja då:) vi brukar åka på andra sidan flästasjön ibland, där är det ju mest sand. men vi brukar även åka runt arbrå. det finns en hel del stigar där också:) och en hel del blöta myrar:)har ni några roliga stigar då?
grymt fina bilder Yffan mer sånt, quadarna måsta ta tbx forumet från atv nördarna nu
ska se till att ta mitt BE kort snart så om du ordnar någon mer träff kan jag ta med yterligare en ramp vad har du för kamera yffan, tänkte inhendla en canon eos550d, mycket eftersom den vist ska vara en bra film kamera oxå, är mitt stora vid sidan om quaden intrese att redigera film och animera