Har faktiskt kollat mycket på mudbug, men dom verkar ju inte vara så lätt att få tag på? Hur menar du med att dom är väldigt mjuka? För mjuka? Zilla är det ju sådant krångel om storlekarna Vissa säger att dom är STORA och vissa säger att dom är väldigt små i storleken? Och ITP är jag också lite oroligt för att dom ska bli halkiga på hårdar underlag Men vi får väl se vad mys pappan tycker om dom
nä du säger att dom tex funkar bra, vad har du för erfarenhet av andra däck, vilka andra däck har du testat? har du testat nån av dom somhan funderar på? Lite nyfiken bara hur folk tänker när man rek olika saker.
Jag skall hålla käften fortsättningsvis och låta viktiga frågor avgöras av de allvetande experterna så håller vi andra käften. En positiv erfarenhet från någon som säger emot en expert som faktiskt klämt på en produkt skall vi hålla borta från forumet. Det blir så mycket trevligare då om de som kan bestämmer.
Du har helt rätt jag skall ge fan i att yttra mig helt enkelt. Visst det är min första hjuling, all min andra erfarenhet av fordon i skogen och bärgning skall jag skita i. Jag skall hålla käften fortsättningsvis och låta viktiga frågor avgöras av de allvetande experterna så håller vi andra käften. En positiv erfarenhet från någon som säger emot en expert som faktiskt klämt på en produkt skall vi hålla borta från forumet. Det blir så mycket trevligare då om de som kan bestämmer.
jo så kan man ju regera åsså, just sånna här saker som gjort att jag slutat hänga på detta forum och låter "nybörjarna" få ta över som vet allt och testat allt.Jag mena inget illa alls av mitt inlägg utan jag villa bara veta hur du diskutera!klart du tycker dom däcken är bra eftersom du vill ju inte inse att du köpt grisen i säcken, har man inte testat nått annat så då blir dom ju klart bästa däcken man kört på och då rek man dom till annat folk ;-)Det jag säger är LAG på detta forum bara så du vet
från de ena till de andra, gillar du mudbug däcken?jag körde ju me sånna på grizzlyn o dom va ju grymma på snö o i skogen men slingriga efter väg.. nä man måste nog ha några uppsättningar me däck så man kan skifta efter väder o vind
jag har testat dom på allt typ, 120km på Riksväg 70, myrer skog sten mm mm tycker dom funkar bra på nästan allt förutom blöta stenar och rötter/träd. Där funka tex Bighorn betydligt bättre, det däck som funkat bäst överlag är faktis bighorn.Kan vara mudbugens mönster som gör att dom blir lite halare på just dom sakerna.Mudbugen e runda fina och väldigt bra ballans, som sakt funka fint i 120 på riks 70 utan att jag balanserat nått av däcken, minimalt med fladder i maskin.Väldigt mjuka i gummit så köra mycket asfalt e bara glömma för då slits dom fort.E inte 100% nöjd med mudbugen, skulle jag köpa nytt nu skulle det bli bighorn!