Citat från: shivaxl skrivet 20 december 2008 kl. 17:11:27Varför inte dra en bult underifrån rakt igenom armen och igenom plecket, En bit ut. Då hålls det på plats om du hoppar och det blir inte alls dom påfrestningarna om du hoppar utan en bult där! Visst aluminium biten ligger väl dikt an a arm men det blir nog lite gör stora tyngder när man lyfter, Nöter på aluminiumet!Bara en tanke!Nej de tror jag inte. CRJ ska väl vara en ganska testad produkt? Som sagt te sommaren ska ju A-arms skydden på(tog av dom till vintern för det är ju som att åka in i en vägg med dom på), visst stoppar de mer om man sänker den fast de ska ju bara köras på plogade vägar och sjöar Visst borde det få plats en bult, Den ska inte skruvas uppifrån och ner, Utan underifrån och gängas i aluminiumet = Ingen bult som är i vägen vid dämparfästet! Jaja, Jag hade gjort så för att vara på den säkra sidan Sen tror jag inte att det finns "plats" för en bult. Möjligtvis en liten jäkel,
Varför inte dra en bult underifrån rakt igenom armen och igenom plecket, En bit ut. Då hålls det på plats om du hoppar och det blir inte alls dom påfrestningarna om du hoppar utan en bult där! Visst aluminium biten ligger väl dikt an a arm men det blir nog lite gör stora tyngder när man lyfter, Nöter på aluminiumet!Bara en tanke!
CRJ har riktigt bra sänkningar, kör själv med crj fram & bak Ända nackdelen med fram sänkningen är att hojjen blir stel som satan så ban körning och hopp är nog ingen höjdare