dum nog att köra i shorts
Citeradum nog att köra i shortsGurra du borde köra i badbrallor..jag har sett era förträffliga filmer.... :wink:
Citat från: "Pete"Citat från: "gurra-g"Citat från: "Pete"Canam är väl så nära helvetet man kan komma.... There is a thin line between heaven & hell. But near hell its a lot hotter.... 8O 8OYes, but have do you ever say no to a hot woman? :wink:
Citat från: "gurra-g"Citat från: "Pete"Canam är väl så nära helvetet man kan komma.... There is a thin line between heaven & hell. But near hell its a lot hotter.... 8O 8O
Citat från: "Pete"Canam är väl så nära helvetet man kan komma.... There is a thin line between heaven & hell.
Canam är väl så nära helvetet man kan komma....
Citat från: "atvnerd"Citeradum nog att köra i shortsGurra du borde köra i badbrallor..jag har sett era förträffliga filmer.... :wink:Ja vi letar förbrilt efter borat-dräkten, men den är svår att uppbringa.Tydligen så var det nåt gäng från Värmland som köpte upp dom sista plaggen.
Citat från: "gurra-g"Citat från: "atvnerd"Citeradum nog att köra i shortsGurra du borde köra i badbrallor..jag har sett era förträffliga filmer.... :wink:Ja vi letar förbrilt efter borat-dräkten, men den är svår att uppbringa.Tydligen så var det nåt gäng från Värmland som köpte upp dom sista plaggen. Här finns den, SÅ UPP TILL BEVIS! :-) Billig var den ju också, så jar ser inga skäl till att INTE beställa den, eftersom du tydligen så gärna ville ha den och letat överallt efter den... http://www.coolstuff.se/p898/BoratMankini.html
Gurra G-string ursäkta mig, kunde inte motså med det upplägget :oops: