Tycker att screamer eller flames blir snyggast mot vit bakgrund och den grå ramen!
Jag har åsså en vit raptor och jag har funderat på samma fråga. De som jag fastnat för är Boner eller Mech och även Impact är grym men det finns ingen bild på den röda så jag vet inte hur den ser ut som röd.Enkelt är det ju inte men det lutar åt Boner... Tror jag... :roll:
Varför inte göra ett eget grafixkit och låta en skyltmakare skära ut den i blå reflextape som snuten använder, garanterat hållbar och ger ju en riktigt personlig touch på quaden?!Ett tips är ju att "malla" av ett grafixkit av någon som har ett sitter på, då blir måtten garanterat rätt, och sedan personifiera det lite.Tex så gillar jag inte grafix som blir för stora på tex skärmar, eller varför inte ett eget blått reflex tribal kit?
Now we talking! Det är "custom" på riktigt!Kanske är enklare och göra det i landet hos lokal skyltmakare? Enklast är ju att visa quaden hos någon som gör bilgrafik/reklamtejpningar.Ett riktigt bra sadelöverdrag kan man ju beställa hos lokal tapetserare eller från Verde Powersports eller likn.