Citat från: "Hakan_P"Citat från: "kyozo"jag kan enbart åka på söndag så det skulle vara trevligt om vi kan åka då ist.....tänkte att vi kunde mötas upp vid Macken i tjälmo kl 11:00 på söndag Lat: N 58º 43' 20.23" Long: E 15º 21' 49.16"för att där ifrån ta en tur till det "omtalade" sahara så ni får se det i verkligheten å sedan därifrån åka bakvägen in till prestomta sjutfält för att piska lite grusvägar å lerhål för er som har maskiner för stora lerhål vad säger ni om den iden pratade med mas idag på msn å han å packe var på iaf nån mera som e sugen ??Som sagt, vore jättekul att hänga på men kan inte i helgen.(Skulle det funka med en terrängreggad?)Hur var det med Sahara var inte det projektet nedlagt pga föroreningar eller liknande. :roll: Kul att du är med i matchen igen. Mvh / Håkansahara är inte helt nerlagt vi har inte get upp ännu
Citat från: "kyozo"jag kan enbart åka på söndag så det skulle vara trevligt om vi kan åka då ist.....tänkte att vi kunde mötas upp vid Macken i tjälmo kl 11:00 på söndag Lat: N 58º 43' 20.23" Long: E 15º 21' 49.16"för att där ifrån ta en tur till det "omtalade" sahara så ni får se det i verkligheten å sedan därifrån åka bakvägen in till prestomta sjutfält för att piska lite grusvägar å lerhål för er som har maskiner för stora lerhål vad säger ni om den iden pratade med mas idag på msn å han å packe var på iaf nån mera som e sugen ??Som sagt, vore jättekul att hänga på men kan inte i helgen.(Skulle det funka med en terrängreggad?)Hur var det med Sahara var inte det projektet nedlagt pga föroreningar eller liknande. :roll: Kul att du är med i matchen igen. Mvh / Håkan
jag kan enbart åka på söndag så det skulle vara trevligt om vi kan åka då ist.....tänkte att vi kunde mötas upp vid Macken i tjälmo kl 11:00 på söndag Lat: N 58º 43' 20.23" Long: E 15º 21' 49.16"för att där ifrån ta en tur till det "omtalade" sahara så ni får se det i verkligheten å sedan därifrån åka bakvägen in till prestomta sjutfält för att piska lite grusvägar å lerhål för er som har maskiner för stora lerhål vad säger ni om den iden pratade med mas idag på msn å han å packe var på iaf nån mera som e sugen ??
Någon som är sugen på en körning i morgon 13/4 ?//L