Lycka till att handstarta en 650 twin. :wink:
Aldrig hört talas om nån som glömt vrida av nyckeln så att batteriet dragis ur?Konstigt, för det har jag själv gjort, och garanterat många med mig.Dessutom, om man skall ploga snö med den så förbrukar winschen mer ström än generatorn levererar, man kan visst bli stående om man stänger av maskinen direkt efter ett längre snöröjningspass.Användningen är olika för alla, det vet jag, men jag vet också vis av egna erfarenheter att jag med största sannorlikhet kommer att önska att jag hade ett startsnöre att rycka i nån gång.Tur det finns mobiltelefon. :?
Hmm, jag sammanfattar svaren i denna tråd som att ingen som läste detta har råkat ut för att bli stående med sin Outlander p.g.a. tomt batteri.Låter bra, men som sagt, ser det ändå som en brist att det inte finns en reservplan.
Citat från: "Varmepumparn"Hellre ett nödrop än att promenera flera kilometer om man är ute och kör på egen hand.Har några gånger blivit stående med mina tidigare maskiner och det är jxxligt enerverande att inte ens ha ett snöra att prova rycka i.Bli ståendes med en Can-am? Har jag aldrig hört talas om.
Hellre ett nödrop än att promenera flera kilometer om man är ute och kör på egen hand.Har några gånger blivit stående med mina tidigare maskiner och det är jxxligt enerverande att inte ens ha ett snöra att prova rycka i.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️