Citat från: "peter1500"Konstigt,,,,,,,,,,, 27 inlägg på mindre än ett dygn angående hur loggor i signaturen "stjäl" intäckter för brattberg, men när man nämner att det går bra att skänka en slant till Brattberg blir det alldeles tyst (med vissa undantag) Om nu någon ville framföra ett budskap med denna tråd så har dom lyckats ganska bra, undrar bara om dom själva skänkt pengar eller om dom bara skriver en massa skit bara för att ha något att skriva om. Denna tråd är för mig en rätt så onödig tråd som bara tar en massa tid och pengar för brattis och polarna, starta en vettig tråd istället. :wink: :wink:Du är ganska bra på att skriva budskap mellan raderna. Du påstår i princip att jag inte skänker pengar till driften och att jag är snål samt att jag har slösat bort tid och pengar för Brattis och polarna. Då kan jag ju också spekulera i största allmänhet om ingen särskild person: Vissa människor har tydligen sålt sitt fria ord till högstbjudande. Att man inte orkar jobba och tjäna pengar utan istället ta genvägar i sitt leverne är ju bara sorgligt. Knark och prosti.... osv asså, den typen av talteknik e ju så onödig på ett forum!Om nu den här tråden var så onödig för din del så är det ju ingen som har tvingat dig till att slösa bort din tydligen oerhört dyrbara tid på att läsa den. Så, ett tips till dig, om du råkar komma in i en tråd som för dig verkar onödig. Läs den inte till slutet och skriv framförallt inte om hur onödig tråden är just för dig. Då retar du bara upp trådskaparen som kanske ville ta upp ett ämne som trådskaparen tycker är viktigt. Jag förstår att du kanske kände dig träffad av trådens första inlägg som gjordes av mig, och du kanske blev stött av det. Men nu var det inte så att jag var ute efter just dig Peter. Utan jag ville lyfta upp en fråga om det är lämpligt att ha reklambudskap i signaturerna som fenomen på forumet. Och det ville jag diskutera med medlemmarna på forumet. Resultatet av diskussion blev ju blandat. Vissa tycker det är ok och andra var emot det. Ämnet är diskuterat och jag accepterar resultatet. Inga problem att ta in det för min del.Men man blir bara så sur när kommentarer som dina dyker upp. (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) :wink: :wink:
Konstigt,,,,,,,,,,, 27 inlägg på mindre än ett dygn angående hur loggor i signaturen "stjäl" intäckter för brattberg, men när man nämner att det går bra att skänka en slant till Brattberg blir det alldeles tyst (med vissa undantag) Om nu någon ville framföra ett budskap med denna tråd så har dom lyckats ganska bra, undrar bara om dom själva skänkt pengar eller om dom bara skriver en massa skit bara för att ha något att skriva om. Denna tråd är för mig en rätt så onödig tråd som bara tar en massa tid och pengar för brattis och polarna, starta en vettig tråd istället. :wink: :wink:
Citat från: "Arke"Citat från: "peter1500"Konstigt,,,,,,,,,,, 27 inlägg på mindre än ett dygn angående hur loggor i signaturen "stjäl" intäckter för brattberg, men när man nämner att det går bra att skänka en slant till Brattberg blir det alldeles tyst (med vissa undantag) Om nu någon ville framföra ett budskap med denna tråd så har dom lyckats ganska bra, undrar bara om dom själva skänkt pengar eller om dom bara skriver en massa skit bara för att ha något att skriva om. Denna tråd är för mig en rätt så onödig tråd som bara tar en massa tid och pengar för brattis och polarna, starta en vettig tråd istället. :wink: :wink:Du är ganska bra på att skriva budskap mellan raderna. Du påstår i princip att jag inte skänker pengar till driften och att jag är snål samt att jag har slösat bort tid och pengar för Brattis och polarna. Då kan jag ju också spekulera i största allmänhet om ingen särskild person: Vissa människor har tydligen sålt sitt fria ord till högstbjudande. Att man inte orkar jobba och tjäna pengar utan istället ta genvägar i sitt leverne är ju bara sorgligt. Knark och prosti.... osv asså, den typen av talteknik e ju så onödig på ett forum!Om nu den här tråden var så onödig för din del så är det ju ingen som har tvingat dig till att slösa bort din tydligen oerhört dyrbara tid på att läsa den. Så, ett tips till dig, om du råkar komma in i en tråd som för dig verkar onödig. Läs den inte till slutet och skriv framförallt inte om hur onödig tråden är just för dig. Då retar du bara upp trådskaparen som kanske ville ta upp ett ämne som trådskaparen tycker är viktigt. Jag förstår att du kanske kände dig träffad av trådens första inlägg som gjordes av mig, och du kanske blev stött av det. Men nu var det inte så att jag var ute efter just dig Peter. Utan jag ville lyfta upp en fråga om det är lämpligt att ha reklambudskap i signaturerna som fenomen på forumet. Och det ville jag diskutera med medlemmarna på forumet. Resultatet av diskussion blev ju blandat. Vissa tycker det är ok och andra var emot det. Ämnet är diskuterat och jag accepterar resultatet. Inga problem att ta in det för min del.Men man blir bara så sur när kommentarer som dina dyker upp. :wink: :wink:Då diskussionen likväl åsikterna är fria vilket jag uppskattar så behövs ditt inlägg inte kommenteras. Jag förstår din poäng med din "lilla" logga. Detta belyser ju frågan än en gång, du som företrädare av "loggofri" "sponsorfritt" forum befattar dig med spel och dobbel i storformat. Jag kommer att föreslå komplettering till forumets etiska regler att storleken regleras för loggorna samt innehållet likväl som då inte skall få vara kopplade till bla detta då jag inte tycker just denna form hör till vårt forum.Även om du inte gillar loggorna så förlorar du mest själv på denna dumhet, antingen tar du bort den från din profil eller så gör jag det.Detta förlorar du dock mest själv på tyvärr.
Citat från: "peter1500"Konstigt,,,,,,,,,,, 27 inlägg på mindre än ett dygn angående hur loggor i signaturen "stjäl" intäckter för brattberg, men när man nämner att det går bra att skänka en slant till Brattberg blir det alldeles tyst (med vissa undantag) Om nu någon ville framföra ett budskap med denna tråd så har dom lyckats ganska bra, undrar bara om dom själva skänkt pengar eller om dom bara skriver en massa skit bara för att ha något att skriva om. Denna tråd är för mig en rätt så onödig tråd som bara tar en massa tid och pengar för brattis och polarna, starta en vettig tråd istället. :wink: :wink:Du är ganska bra på att skriva budskap mellan raderna. Du påstår i princip att jag inte skänker pengar till driften och att jag är snål samt att jag har slösat bort tid och pengar för Brattis och polarna. Då kan jag ju också spekulera i största allmänhet om ingen särskild person: Vissa människor har tydligen sålt sitt fria ord till högstbjudande. Att man inte orkar jobba och tjäna pengar utan istället ta genvägar i sitt leverne är ju bara sorgligt. Knark och prosti.... osv asså, den typen av talteknik e ju så onödig på ett forum!Om nu den här tråden var så onödig för din del så är det ju ingen som har tvingat dig till att slösa bort din tydligen oerhört dyrbara tid på att läsa den. Så, ett tips till dig, om du råkar komma in i en tråd som för dig verkar onödig. Läs den inte till slutet och skriv framförallt inte om hur onödig tråden är just för dig. Då retar du bara upp trådskaparen som kanske ville ta upp ett ämne som trådskaparen tycker är viktigt. Jag förstår att du kanske kände dig träffad av trådens första inlägg som gjordes av mig, och du kanske blev stött av det. Men nu var det inte så att jag var ute efter just dig Peter. Utan jag ville lyfta upp en fråga om det är lämpligt att ha reklambudskap i signaturerna som fenomen på forumet. Och det ville jag diskutera med medlemmarna på forumet. Resultatet av diskussion blev ju blandat. Vissa tycker det är ok och andra var emot det. Ämnet är diskuterat och jag accepterar resultatet. Inga problem att ta in det för min del.Men man blir bara så sur när kommentarer som dina dyker upp. :wink: :wink:
Låt klubben för inbördes beundran ha sina sponsloggor så blir det inge gnäll.
orkar inte läsa hela tråden men reklam kostar pengar så ni som har reklam i era signaturer ....kom igen.....betala för er.....ett seriöst forum som detta skulle kunna jämföras med en tidning typ....massa läsare....vill ni ha gratis reklam eller leka sponsrade får ni väl gå på stan med plakat....lite ordning nu...."petala prathperg" mycket dollars....så han har råd o anställa mig som forumspolis..... 8O 8O 8O .....känns lite som det är ler älskarna som är värst...vad förvånad man blir... 8O 8O 8O BETALA!!!!!!!!!!!!
denada sponsrar redan atvcenter