Det har du rätt i, men även som första kund har man bra priser, tex. om du ska köpa kawa, vips så har du tjänat 10 papp Rock on :wink:
Citat från: "benring"Ska man hårddra saken så gäller ju INGA garantier om strypningar är borta och det gäller ju alla Kawa oavsett Dressel, Borile, Kawa "orginal" etc etc.Garantier gäller på väglegala 20-hästars-hjulingar.Peter 1500, har man 3 års garanti på en ostrypt maskin från funride?Trech har också garantier på tex BF, kom in med hojen och visa felet så byter vi den trasiga delen, om det är ett "garantifel", upp till 3 år.Benring det vet jag inte , men det beror väl lite på vad det är för fel, eller? Att jag skiter i vilket vet du väl, men om omständigheterna hade varit annorlunda så hade jag hellre köpt en produkt med garanti och gärna så lång som möjligt då, att "svensksålda" produkter har kortare garantitid tycker jag är dåligt och sedan att möjligheten finns att spara (Moonken ) 10,000 kr tycker jag är en utmärkt idé.Tycker det är bra att ni lämnar upp till 3 år i garanti på en Brute Force ju längre ju bättre.Vad som gäller för funride.se Europa garanti är jag inte så insatt i, förutom att du kan lämna in den i samråd med funride.se över hela europa för garantireperation eller så, men köper man en Brute Force har man inte det problemet, dom är riktig svåra att ha ihjäl. Rock on Benring
Ska man hårddra saken så gäller ju INGA garantier om strypningar är borta och det gäller ju alla Kawa oavsett Dressel, Borile, Kawa "orginal" etc etc.Garantier gäller på väglegala 20-hästars-hjulingar.Peter 1500, har man 3 års garanti på en ostrypt maskin från funride?Trech har också garantier på tex BF, kom in med hojen och visa felet så byter vi den trasiga delen, om det är ett "garantifel", upp till 3 år.
Hehe, förbi du, kaffe har vi alltid