Ni som haft dessa däck ett tag, hur funkar dessa på väg i högre farter?Tänkte köpa dessa däck till min ltz Men är lite fundersam .Att de är grymma i terrängen betvivlar jag inte men hur är de på vägen?Kommer att köra mycket väg men även skog och terräng.Slits dessa fort/fortare än andra på asfalt?Är de hala på alsfalt?Obalans?Hur långt har ni kört, och hur mycket är det kvar på däcken?
Det skulle vara kul att höra nån som vill prova vår Glassand balance.Jag ger gärna bort en laddning till nån som vill göra ett utlåtande.Vi har aldrig testat det till fyrhjulingar, men det är mumma till jeepar.Problemen med att vikter lossnar och det blir obalans efter en dag i skogen är borta med balanseringsmedlet.Frivillig?Närmare beskrivning finns på vår sidawww.fyrhjulsdrift.se
Citat från: "pontus"Jag har köpt mina swamplite av dig och provar gärna dessa. Skulle vara roligt och mycket suveränt om det skulle fungera.Då får du bli testperson, jag skickar över ett set till dej.Får du väl skriva här sen hur det funkade /Pontus.
Jag har köpt mina swamplite av dig och provar gärna dessa. Skulle vara roligt och mycket suveränt om det skulle fungera.
Då väntar vi med spänning hur det funkar. Hade varit kanon om det funkade bra.