Citat från: "kyozo"är det ingen som är sugen i helgen frutom jag ??Klart man är sugen! Men jag vet inte om X2:an gör sig så bra på bana.Jag kanske ska ta med mig släpkärran från jobbet utifall att. :wink: Var det söndag som gäller isf?Var och när?Åker ni till banan tillsammans eller träffas ni där?
är det ingen som är sugen i helgen frutom jag ??
sorry för alla "dubbel" posters som blivit men det är pga att jag försökt många gånger när sidan varit cp :x tyvärr vart det ingen körning i Lpg idag pga detta.......men jag fick tag på Håkan P via Mail så vi tog en sväng om ute i skogen det var riktigt kul körde endast fast en gång men jag var nära att fastna flera gånger det var skit kul att få prova på teräng körning med quaden fick verkligen svart på vitt att drivning på alla 4 är att före dra i skogen där Håkan bara glerd för bi var jag tvungen att tafart och hoppas på att det inte fans nått otäckt i lerhålet fast jag blev ruggigt inpoerad av framkomligheten hos min quad 8O trodde den skulle fastna överallt......här kommer en bild från idag(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)om nån är sugen på körning nästa helg så är det bara att säga till jag tror att jag har det lungt nästa så jag är iaf på