jag är en femtonårig snorunge som det just nu snackas om på denna tråd... jag kan på rak arm säga att jag inte blir påverkad av det Johan skrev. Visst är jag den klassiska 15 åringen som får ståfräs så fort jag ser någon som kör med samma stil som johan och tycker det är skit tufft så fort ett (lr 2) hjul far upp till väders(det får ni tolka som ni vill). Men samtidtg så påverkar inte det beslutet om man ska maxa hojen/moppen /quaden när man får snuthäng. visst försöker man efterhärma alla stuntsen som man ser men när polisen dyker upp är det bara djävulen på vänster axel som avgör. jag försöker inte käfta emot någon av er...alla får ju tycka som dom vill... tänkte bara reda ut ett par begrepp från en 15åring :wink: trevli helg /Jonas
Citat från: "Veyron"jag är en femtonårig snorunge som det just nu snackas om på denna tråd... jag kan på rak arm säga att jag inte blir påverkad av det Johan skrev. Visst är jag den klassiska 15 åringen som får ståfräs så fort jag ser någon som kör med samma stil som johan och tycker det är skit tufft så fort ett (lr 2) hjul far upp till väders(det får ni tolka som ni vill). Men samtidtg så påverkar inte det beslutet om man ska maxa hojen/moppen /quaden när man får snuthäng. visst försöker man efterhärma alla stuntsen som man ser men när polisen dyker upp är det bara djävulen på vänster axel som avgör. jag försöker inte käfta emot någon av er...alla får ju tycka som dom vill... tänkte bara reda ut ett par begrepp från en 15åring :wink: trevli helg /JonasDet finns ju vuxnare tonåringar, och det finns ju omognare tonåringar. =)
kan ju lika gärna vara en kraftigt överdriven grej jag har berättat också .
Men det är det ju inte, enligt polisen i Falun så förföljde de en quad igår sa vakthavande.......