Jamen sådärja, förhandlade precis till mig en åkardag!Det såg illa ut ett tag med besök hos svärmor istället men jag lyckadesskruva till det. Har du plats för en till bagarnisse?
Citat från: "Northleaf"Jamen sådärja, förhandlade precis till mig en åkardag!Det såg illa ut ett tag med besök hos svärmor istället men jag lyckadesskruva till det. Har du plats för en till bagarnisse?Kul! Får se om V8frasse och Johan är sugna också.Ska mejla dom på en gång.I såfall så blir det rena Can-am ligan.Får se om det blir en "lugn" tur med lunchuppehåll som förra gången. :wink:
Ha, jag kommer att behöva en släpvagn för att få med allt det där.Antingen det eller så kommer quaden att gå på bakhjulen hela vägen pga vikten i top boxen/ryggsäcken.Tror ni att det räcker med en 5 liters dunk?Beror lite på om man ska köra stigar från Gustafs till Gävle eller om man kommer att avvika ibland och köra förbi en mack.Blir det mycket lervällingskörning? (bra med extra kläder i såfall)
Citat från: "corba"Ha, jag kommer att behöva en släpvagn för att få med allt det där.Antingen det eller så kommer quaden att gå på bakhjulen hela vägen pga vikten i top boxen/ryggsäcken.Tror ni att det räcker med en 5 liters dunk?Beror lite på om man ska köra stigar från Gustafs till Gävle eller om man kommer att avvika ibland och köra förbi en mack.Blir det mycket lervällingskörning? (bra med extra kläder i såfall)lite extra kläder kan va bra å ha med...utifall...tänkte ta med en 5ljeepdunk+en till plastdunk..ska väl fasen räcka 8O finns ju en mack i hofors å sen nån i sandviken men hellre safe than sorry.