Tidigare klagades det på att bildernas namn blev krypterade, så jag tog bort den funktionen, och nu klagas det på att man inte kan namnge flera filer med samma namn.Jag påstår inte att det ena eller andra är fel, men jag måste få opponera mig mot de klagomål som kommer.Jag gör mitt bästa för att alla skall tycka att forumet fungerar bra, men just i detta fall verkar det vara svårt att tillfredstalla alla.Vissa vill att deras "namn" skall vara bokade, och vissa andra vill att alla skall kunna kalla sin bild för samma sak som en annan...
Hur gör man på iPad?" välj fil" knappen funkar inte
snälla gott folk, ladda INTE upp bilder med forumets uppladdnings funktion använd tinypic ist!det finns inget mer iriterande än när man surfar på internet hittar något intresant med bilder. men då har dom bilderna lagts upp med hjälp av forumets bild uppladnings funktion så då måste man vara medlem på sidan för att kunna se bilderna. slutar bara med att man går tbx till google. Men hade dom istället laddat upp med tinypic hade även jag kunnat se bilden och kanske vara nöjd med sidan och blivit medlem, men ist blir jag bara iriterad! vet inte om det är så på atvforum men sjukt jobbigt när man blir tvingad att vara medlem bara för att kunna några bilder! så tänk på dom som inte är medlemar och använd tinypic
Mmm, det går bara om man länkar till bilderna, som då måste finnas på en annan plats.Man använder då "bildikonen" som finns ovanför textrutan där man skriver själva inlägget för att länka till bilderna.