Hur mycket bredare är den? Hade kanske inte varit fel ändå. Om det är lagom så hade det kanske varit ok med en bredare.
Rejäla nabbar! Är det Sunf?http://www.jockas.se/iphonebilder/quad/dack1.jpgTänkte testa det där med startgas/wd40/hårspray nästa gång jag byter däck. Verkar smidigt men har varit lite för fegis för det innan Mina nya framfjädrar ligger på statoil och väntar fick jag sms från posten om förut! blir intressant i helgen att testa dom.
Ingen större fara med vibrationer. Fungerade kanon på isen. ()
Idag på väg till jobbet så var jag med om det mest udda felet som hänt mig, halvägs till jobbet så började hjulingen misstända 10m senare så började det smattra högt och motorn la av, det var bara att rulla ut på vägrenen jag hann tänka några fula ord. När jag kliver av så ser jag att tändstiftet har lossnat och hänger i tändkabeln så det var bara att vänta på att stiftet svalnat så jag kunde ta i den och skruva tillbaka medans jag står där så kom polisen uppsmygande bakom mig för att kolla vad jag höll på med. Så i morgon åker jag och köper en riktig tändstiftsnyckel istället för skräpet som följde med.