1
Banor med mera / Ställen att sladda på i norra stockholm
« skrivet: 4 maj 2006 kl. 23:43:11 »
Täby MK Har en crossbana bakom Arninge har inte varit där själv men tanken är att kolla läget i helgen även i runt väsjöbacken. Återkommer.
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Banor med mera / Ställen att sladda på i norra stockholm« skrivet: 4 maj 2006 kl. 23:43:11 »
Täby MK Har en crossbana bakom Arninge har inte varit där själv men tanken är att kolla läget i helgen även i runt väsjöbacken. Återkommer.
2
Can-Am/Bombardier / Högt vägljud på outlander 400 ??« skrivet: 4 maj 2006 kl. 23:36:15 »
näe kan inte påstå det, har du "vänt" på skruven? Kopplat ihop så du kör på 2 hjulsdrift?
3
Övrigt / I vilken ålder är ni ?« skrivet: 22 april 2006 kl. 00:57:03 »
eh, vet inte om ämnet kvarstod, lätträknat -1970
5
Can-Am/Bombardier / Outlander 400 en skruv - två maskiner« skrivet: 21 april 2006 kl. 14:35:40 »
finns bilder på topicen jag har testat en 800, eller om det fungerra att länka http://www.atvcenter.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1963
6
Can-Am/Bombardier / Outlander 400 en skruv - två maskiner« skrivet: 21 april 2006 kl. 09:58:34 »
Ja jag tror det. Det är en mekanisk spärrning där gasvajern går in, har dom hindrat genom att skruva in en skruv och sätta en 8 mm bult på, så vänder man på den simsalabim 10 hk mer...det mest praktiska är att det är bara att vända tillbaka om några år vid besiktningen...
7
Can-Am/Bombardier / Sköna gatdäck till bomb 400 Outlander« skrivet: 21 april 2006 kl. 00:23:46 »
Är det någon som har något att rekommendera? Jag har idag standard däcken, alltså ingen XT version eller så.Vill ha lite bättre grepp om man ska pendla lite till jobbet, någon som har bytt? erfarenhet? pris?
8
Can-Am/Bombardier / Outlander 400 en skruv - två maskiner« skrivet: 21 april 2006 kl. 00:17:35 »
Har väntat ett tag med att "trimma" min outlander av olika skäl - och det var bra för nu när jag gjorde den magiska vändningen av skruven...satan vilken maskin den som förr var rå kraft - är nu brutal!! Snabb.Stark. Snygg. vad mer kan man önska...ja det skulle vara en 800 då.. men jag är glad ändå, det är den stora fördelen men denna maskin vänd på skruven, kul maskin. Det är extra roligt att gruset ligget kvar här ute i vildmarken i åkersberga just nu...huvva måste köpa en ryggplatta.
9
Övriga - t.ex Adly, Kasea, Skyhawk, Derbi, Malaguti / Kvalité hos TGB?« skrivet: 12 april 2006 kl. 17:38:19 »
Jag provkörde en 250 hos de trevliga pöjkarna på fyrhjuling.se, jag har inte provkört alla maskiner i hlea världen men några... jag tyckte den var pigg (skiljer säkert en hel del i vikt mot 4-hjulsdrift) kändes stabil och passningen på plasten var enligt mitt tycke helt ok.
Om den stora maskinen funnits hemma hade jag klippt till direkt. Men mitt råd som många andra ger Provkör. Sitt. Kläm. Känn. Det är ju du som ska ha den. 10
Can-Am/Bombardier / Vilken Olja« skrivet: 11 april 2006 kl. 22:18:39 »
I handboken står det SAE 5W30 eller XP-S1040, villken olja ska man ha till den här i sverjje?
11
Can-Am/Bombardier / Nja« skrivet: 11 april 2006 kl. 22:05:40 »
Kollade innan jag drog ut i lördags men inte efter, kan det var det?
12
Can-Am/Bombardier / Svårt med växelväljaren, på BOMB 400« skrivet: 11 april 2006 kl. 21:25:59 »
Är det någon som har liknade problem? Om jag går från P till H så kan växeln hoppa ur, samma sak med backen R visas en stund sen ingenting, den upplevs som klart känslig någon som vet vart man sjusterar det?
577 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 613. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13) |
|