1
Har 17 og 28t drev. Funker meget bra! Like bra akselerasjon og høyere toppfart!
Kjøpt her : http://www.kini-tec.de/sk/index.php?cat=c264_Vector-250.html

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1] 2
1
Har 17 og 28t drev. Funker meget bra! Like bra akselerasjon og høyere toppfart!
![]() 2
E-TON / Senkningssett« skrivet: 6 april 2008 kl. 17:48:45 »
Kanskje senknings fjær til 25 passer? http://www.kini-tec.de/sk/index.php?cat=c264_Vector-250.html
3
E-TON / Trimforgasser« skrivet: 11 september 2007 kl. 21:48:35 »
Ja, nå har jeg fått testet litt og trenger bare noe finjustering så er jeg helt fornøyd.Byttet til luftfilter slange som er samme diameter som innsuget hele veien til luftfilteret. Kjøpte hoveddysesett og har foreløpig landet på 118. Justerte også dysenål (clips øverst). Atvn er merkbart sterkere og får utbytte av å ha gått ned til 28 drev bak (både oppover,bortover og nedover
![]() ![]() 4
E-TON / Hållbarhet E-Ton 250st/300st« skrivet: 28 juli 2007 kl. 22:07:09 »
4000-5000 km er ikke akkurat en "evighet" når det gjelder bremseskiver uansett bakbrems osv.... :wink: Hvilke biler er det som har et så kort utskiftings intervall???! Ikke noe bilmerke som jeg kjenner til ihvertfall. F.eks har SYM har et bedre ,lukket, system der dette ikke er et så stort problem. Skal prøve å finne på noe for å beskytte ledningsnettet bedre før vinteren kommer igjen, men elektroingeniør eller ei... Ledningsnettet m kontakter er veldig dårlig beskyttet mot saltsprut og korroderer lett , men slik er det kanskje med alle ATV`r ?!
5
E-TON / Hållbarhet E-Ton 250st/300st« skrivet: 13 juli 2007 kl. 00:51:45 »
Kjørt 2 vintre på saltet vei. Motor,drivverk ingen problem ( minus drivaksel lager). Bakbremser slites altfor fort,dårlig løsning sammenlignet med SYM. Det elektriske , speedometer giver ledning, kabelsystemet smuldret opp flere forskjellige steder (inne i "strømpen"). Dette har ført til driftstans og MANGE timers feilsøking men, så er vel ikke maskinen bygd for norske vintersaltete veier heller .
![]() 6
E-TON / Trimforgasser« skrivet: 8 juni 2007 kl. 23:20:08 »
Adapteret skulle settes rett i blokken! :0) Men,men,men her må det justeres. Har den på verksted nå men, det spørs om det hjelper. Går som f.... før den får for mye av eller for lite av bensin eller luft og fusker noe voldsomt(ikke spesielt høyt turtall). Har K&N filter, åpnet filterboksen, Wileyco anlegg. Håper bytte av hoveddyse eller justering av nål vil hjelpe. Krysser fingrene.... Innsuget har jo originalt to nipler, en for vakum til bensintilførselen og en til "fuel recovery system"men, måtte jo velge og da ble det naturligvis vakumslangen til bensintilførselen. Vet ikke helt om dette ender godt . Har satt på et 28Z drev bak og trenger da litt ekstra krefter. Noen erfaringer angående dette hos dere?
7
E-TON / Trimforgasser« skrivet: 20 maj 2007 kl. 12:51:12 »
Har fått tak i trimforgasser (samme som selges avwww.tommysmotor.se/) , men adapteret som følger med passer ikke! Innsugningsrøret fra motoren har skrueavstand på 42mm mens adapteret har 52mm. Diameteren på innsuget fra motoren er 27mm og fra adapteret 30mm.
Noen som har forslag til løsning eller som allerede har fikset dette? 8
E-TON / Oljebyte i växellådan« skrivet: 5 april 2007 kl. 00:32:39 »
Aha....... Kunne tenke meg en sånn stålkule!
pauly@c2i.net 11
Sjekk : http://www.denadaoffroad.se/sortiment/atv-fyrhjuling-cross-mc-dack-falgar-tillbehor
Handlet derfra ifjor sommer. Husker ikke prisen , men god service og kvalitet! 12
E-TON / stæsj til vector« skrivet: 4 juli 2006 kl. 22:23:58 »
Hei. Ja , det er vel bare å prøve seg frem gitt... Har skaffet meg 112,115,118 og 120 dyser nå. Skal gi tilbakemelding på hvordan det går etterhvert.
Sidor: [1] 2
587 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 599. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13) |
|