1
Övrigt / SV: BANDSATS
« skrivet: 14 oktober 2009 kl. 21:48:41 »
Har inte den blekaste vad de är för märke vet att de är en kina import, fick med stag med p-ändar på men de måste vara något mer som stoppar banden från att snurra
|
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1]
1
Övrigt / SV: BANDSATS« skrivet: 14 oktober 2009 kl. 21:48:41 »
Har inte den blekaste vad de är för märke vet att de är en kina import, fick med stag med p-ändar på men de måste vara något mer som stoppar banden från att snurra
2
Hej har köpt en bandsats till min goes 520 men följde inte med någon monterings anvisning
hittar ingen pdf på nätet så tacksam om någon hade en å dela med sej av spelar nog ingen roll till vilket märke ser nog samma ut på dom flesta TACKSAM FÖR SVAR Guncheykey!!
Sidor: [1]
692 gäster, 1 användare (0 dold)
Users active in past minutes: GeFeldz Flest online idag: 745. Flest online någonsin: 32151 (16 maj 2026 kl. 09:52:43) |
|