1
Övrigt / SV: Beställning ATVHUSET
« skrivet: 2 juli 2009 kl. 02:31:49 »men har man bara mailat tycker ag inte heller man ska klaga, ring om du vill ha tag i någon!Har man en webbshop så bör man ju kunna svara på mail eller frågor ställda via deras egen "ställa frågor" funktion, om det behövs telefonkontakt eller besök i butiken så är ju hela grejjen med nätbutik borta, om jag vill bläddra i en katalog och sedan besöka butiken för att själv leta upp mina delar hade jag vänt mig till Biltema.
Nu har jag iaf ringt och pratat med andreas, tydligen var min order försvunnen och han kunde inte förstå hur det gått till, varför han inte svarat på mail eller webbfrågorna fick jag inget svar på,delarna jag beställt fanns på hyllan och han skulle skicka på en ggn, KANON !! jag är bortrest på semester så delarna kommer jag inte åt och hjulingen får körförbud, givetvis hoppas jag på kompensation men det får jag se när jag kommer hem från semestern och ska hämta ut grejjerna.
Förövrigt så var han mkt trevlig i telefonen, han ringde dessutom upp för att berätta att delarna var postade.