1
Can-Am/Bombardier / Topphastighet och varv på Outlander 650cc
« skrivet: 29 augusti 2007 kl. 21:01:51 »
Blaise säkert att den gör 130 möjligtvis med en kass original Kosomätare
|
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Can-Am/Bombardier / Topphastighet och varv på Outlander 650cc« skrivet: 29 augusti 2007 kl. 21:01:51 »
Blaise säkert att den gör 130 möjligtvis med en kass original Kosomätare
2
Kawasaki / variator kit« skrivet: 28 augusti 2007 kl. 15:51:53 »
gå in på www.700v.vom honom kan du beställa av
Daltons grejer har själv beställt därifrån absolut inga problem. han e grymt kunnig på kfx. 3
Can-Am/Bombardier / SVAGA länkar på Cam-am 800xt?!?« skrivet: 28 augusti 2007 kl. 15:41:21 »
Hur kan du ha haft din ganska länge nu då 08 orna har precis kommit ut i Ltd och vanliga xt har inte kommit än.
4
Can-Am/Bombardier / Can Am X-series« skrivet: 24 augusti 2007 kl. 13:12:04 »
Jag tycker inte Can am e särskillt dyra. bra maskin till vettig peng.
5
Kawasaki / Ombestyckad KFX 700« skrivet: 15 juni 2007 kl. 11:37:28 »
Jag har munstycken 172/168 på min med K&N luftfilter samt Fatboy 4 system
funkar kanon 6
Kawasaki / Bästa avgas KFX 700 ???« skrivet: 23 april 2007 kl. 09:03:34 »
Jag hade hmf system innan som jag tyckte var helt okej. men sen har jag skaffat Duncans fatboy four, och det var nått helt annat kvalitétsmässigt oslagbart, tjockt gods i hela dämpetrejäla skruvar runt om så att man kan dämpa om det om man vill. Sen märkte jag en enorm skillnad på bottendraget jämfört med Hmfen. Men de e faktiskt så att man får vad man betalar för. det finns inga genvägar.
7
Kawasaki / Vilken Jädra Maskin!« skrivet: 20 februari 2007 kl. 09:13:28 »
Raptorn snyggare??? möjligt
de e brudar oxå Men Kawan e manligare 8
Kawasaki / KFX 700 förberedd för extraljus« skrivet: 20 februari 2007 kl. 08:59:41 »
Hmm skall kolla på min oxå
9
Can-Am/Bombardier / DS 650?« skrivet: 15 februari 2007 kl. 10:58:02 »
Det är visst problem med att ta in reggade maskiner fr Tyskland.
Tyskarna har 2 sorters reggning en strypt och en ostrypt reggning. Den ostrypta reggningen kan du leta i stjärnorna för att få reggad. Men klart lyckas du få tag på en med coc å allt annat som behöv för räggning å sen att den är strypt till 20 hk så då möjligt att det går. 10
Kawasaki / Ibland är man bara så fruktansvärt nöjd!« skrivet: 14 september 2006 kl. 08:29:54 »
Kan meddela att det knappast kommer ngn uppdatering på Kfx 700 -07 mer än dekalerna samt att den kommer att finna med svart plast.
Kawasaki har nog haft fullt upp med Kfx 450 som kommer att komma -07 som förhoppningsvis kommer att spöa konkurrenterna på banan. å häftigt vore ju det, med enda hojen med back å allt. 11
Kawasaki / KFX 700 några tips?« skrivet: 8 juli 2006 kl. 00:07:50 »
ökade fr 125 till 138 på mätarn inkl bytta munstycken.
12
Kawasaki / KFX 700 några tips?« skrivet: 8 juli 2006 kl. 00:06:10 »
Sånt system jag har är att rek, mer effekt inga problem att hantera, pga av den veka variatorfjädern som sitter i så är gången mjuk ändå, för att få hetsigare gång kräfs variatorfjäder byte
863 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 943. Flest online någonsin: 2678 (22 oktober 2025 kl. 22:20:07) |
|